Ettevõttespetsiifilise ChatGPT ehitamise sammud

Selles artiklis käsitleme ettevõttespetsiifilise ChatGPT loomise samm-sammulist protsessi alates pilootprojektist kuni täieliku juurutamise.

Kindlustunde loomine läbi pilootprojekti

1. Dokumentide ettevalmistus

Kõigepealt tuleb valmistada ette dokumendid ja infoallikad, mis on teie organisatsiooni jaoks olulised. See võib hõlmata ettevõtte sisemisi juhendeid, veebilehti, sisekommunikatsiooni postitusi või mis tahes muud teabeallikat. Oluline on tagada, et meil oleks võimalus saada nendest dokumentidest värskendusi, nii et ChatGPT oleks alati kursis uusimate muudatustega.

2. Testimine ja parendamine

Testimine ja parendamine on nagu prooviesinemine. Selles etapis katsetavad valitud inimesed teie organisatsioonile kohandatud ChatGPT-d ja annavad tagasisidet. Kui tuvastatakse mõni probleem või arvatakse, et midagi saab paremaks teha, tehakse vajalikud muudatused ja testitakse uuesti. See protsess aitab tagada, et süsteem toimib võimalikult sujuvalt enne selle laialdast kasutuselevõttu.

3. Juurutamine

Kui süsteem on valmis ja testitud, on aeg see “lavale tuua”. Juurutamise etapis tutvustatakse virtuaalset assistenti ettevõtte töötajatele, selgitatakse, kuidas seda kasutada ning jagatakse vajalikke juhiseid ja nippe. See aitab tagada, et kõik töötajad saavad süsteemist aru ja saavad sellest maksimaalset kasu.

4. Tugi

Tugi ei lõpe juurutamise lõpuga. Pärast süsteemi juurutamist pakutakse pidevat tuge ja järelvalvet. Jälgitakse teie organisatsiooni ChatGPT toimimist, teostatakse vajadusel parandusi ja uuendusi ning ollakse alati valmis vastama teie küsimustele või aitama lahendada tekkinud probleeme. Eesmärk on tagada, et virtuaalne assistent püsiks ajakohane ja jätkaks teie organisatsiooni eesmärkide toetamist.

Kokkuvõttes on ettevõttespetsiifilise ChatGPT loomine põhjalik protsess, mis hõlmab hoolikat planeerimist, testimist ja pidevat parendamist. Korrektselt juurutatuna ja kasutatuna võib see muutuda oluliseks tööriistaks teie organisatsiooni efektiivsuse ja tootlikkuse parandamisel.

Arendame tehisintellekti lahendusi

Tööta tõhusamalt ja automatiseeri tüütud ülesanded.

Võta ühendust
Kirjuta meile, millised ajad sulle sobivad.

    *

    IIZI kindlustusmaakleri vestlusrobot klienditeenindajatele

    IIZI kindlustusmaakler

    Mure

    IIZI kindlustusmaakler vahendab paljude kindlustusfirmade pakkumisi. Kliendid helistavad ja kirjutavad pidevalt, et uurida kindlustustingimuste kohta. Sageli on tingimused pikad ja keerukad, mistõttu kulub klienditeenindajatel vajalike vastuste leidmiseks palju aega. IIZI kindlustusmaakleris töötab 30-40 klienditeenindajat.

    Lahendus

    Lõime vestlusroboti, mis analüüsib ja võrdleb kindlustusfirmade tingimusi ja leiab neist vajalikud punktid.

    Väärtus

    Klienditeenindajad ei pea enam pikki kindlustustingimusi rida-realt läbi töötama ja kliendid saavad kiiremini vastused.