Ettevõtte AI-assistent loob võimaluse “õppiva organisatsiooni” tekkeks

Õppiva organisatsiooni kontseptsioon

Õppiv organisatsioon on termin, mille populariseeris Peter Senge oma 1990. aastal ilmunud raamatus “The Fifth Discipline”. Sellise organisatsiooni idee on see, et inimesed pidevalt parandavad oma võimeid tulemusi luua, hinnates uusi ja laiendatud mõtteviise, seades ühised visioonid ja õppides üksteiselt. Kuigi seda kontseptsiooni mõistetakse laialdaselt ja soovitakse seda rakendada, on selle praktiline saavutamine olnud keeruline.

Probleemid õppiva organisatsiooni loomisel

Õppiva organisatsiooni üheks suuremaks takistuseks on teadmiste juurdepääsetavuse ja jätkuvuse probleem. Organisatsioonid on dünaamilised ja muutuvad pidevalt – inimesed tulevad ja lähevad, projektid algavad ja lõpevad ning uued teadmised ja oskused tekivad ja vananevad. Inimesed võivad organisatsioonist lahkuda, võttes kaasa suure hulga teadmisi ja kogemusi, mida on keeruline üle anda. Isegi kui need teadmised jäetakse maha dokumentide või protseduuride kujul, võivad need olla mittestruktureeritud või raskesti leitavad, muutes need praktiliselt kasutuks.

Ettevõtte virtuaalse assistenti roll

Siin tuleb mängu ettevõtte virtuaalne assistent, mis võib pakkuda uut lahendust nendele probleemidele. Ettevõttele kohandatud chatGPT ei ole ainult tõhus tööriist, vaid ka vahend, mis võib aidata organisatsioonidel paremini omandada ja säilitada teadmisi.

Erinevalt traditsioonilistest vestlusrobotitest ei nõua ettevõttele kohandatud chatGPT pidevat ümberõpetamist ega andmekogumist. See annab talle võime luua ligipääsu olemasolevatele dokumentidele ning kasutada täiustatud otsingut ja tõlgendamisvõimalusi, et leida ja esitada teavet, mis on tõenäoliselt vastus kasutaja küsimusele. See tähendab, et teadmised, mida organisatsioon on aja jooksul kogunud, on kõigile töötajatele kiiresti ja hõlpsasti kättesaadavad.

Tõeline õppiv organisatsioon

Ettevõtte virtuaalne assistent võib seega aidata luua tõelise õppiva organisatsiooni. Ta mitte ainult ei salvesta kõiki varasemaid teadmisi, vaid muudab need ka lihtsasti juurdepääsetavaks kõigile töötajatele. Selle tulemusel võivad organisatsioonid paremini kasutada oma teadmiste potentsiaali, arendada välja uusi ideid ja innovatsioone ning jõuda tõhusamalt oma eesmärkide poole. See muudab ettevõtte virtuaalse assistendi mitte ainult väärtuslikuks tööriistaks, vaid ka strateegiliseks partneriks õppiva organisatsiooni loomisel.

Kokkuvõttes on õppiv organisatsioon endiselt oluline püüdlus, mis nüüd, tänu ettevõtte virtuaalsetele assistendile, on lähemal saavutamisele kui kunagi varem. See võib aidata ületada traditsioonilised takistused, mis on takistanud organisatsioonidel saada tõeliselt õppivateks organisatsioonideks, avades uued võimalused teadmiste haldamiseks ja kasutamiseks.

Arendame tehisintellekti lahendusi

Tööta tõhusamalt ja automatiseeri tüütud ülesanded.

Võta ühendust
Kirjuta meile, millised ajad sulle sobivad.

    *

    IIZI kindlustusmaakleri vestlusrobot klienditeenindajatele

    IIZI kindlustusmaakler

    Mure

    IIZI kindlustusmaakler vahendab paljude kindlustusfirmade pakkumisi. Kliendid helistavad ja kirjutavad pidevalt, et uurida kindlustustingimuste kohta. Sageli on tingimused pikad ja keerukad, mistõttu kulub klienditeenindajatel vajalike vastuste leidmiseks palju aega. IIZI kindlustusmaakleris töötab 30-40 klienditeenindajat.

    Lahendus

    Lõime vestlusroboti, mis analüüsib ja võrdleb kindlustusfirmade tingimusi ja leiab neist vajalikud punktid.

    Väärtus

    Klienditeenindajad ei pea enam pikki kindlustustingimusi rida-realt läbi töötama ja kliendid saavad kiiremini vastused.