AI-assistent saab aidata paljudes eri valdkondades. Väärtuse loomiseks tuleb aga leida reaalne probleem ja kasutuslugu.
B
Avakohtumise käigus aitame teil määratleda kasutusloo, mis on AI-assistendi jaoks sobilik ning mis aitab lahendada töötajate või klientide päris probleemi.
02
Pilootprojekt
A
Pilootprojekti eesmärgiks on saada fikseeritud kuluga kindlustunne, et ettevõtte dokumendibaasi peale saab AI-assistenti edukalt ehitada.
B
Pilootprojekti käigus luuakse GPT-lahenduse esimene versioon, testitakse lahendust ning tehakse kokkuvõte
03
Põhiprojekt
A
Põhiprojekti käigus teostatakse arendused andmete pidevaks uuendamiseks, et AI-assistent oleks alati teadlik kõige uuemast infost.
B
Kui lahendus on valmis, on aeg see “lavale tuua”. Tutvustame AI-assistenti ettevõtte töötajatele, selgitame, kuidas seda kasutada ning jagame vajalikke juhiseid ja nippe.
C
Põhiprojekti arendused toimuvad tunnipõhise hinnastuse järgi ning AI-assistendi kasutuskulu lepitakse kokku iga kasutusloo puhul eraldi.
04
Tugi ja järelteenindus
A
Pärast juurutamist pakume pidevat tuge ja järelvalvet. Me jälgime AI-assistendi toimimist, teeme vajadusel parandusi ja uuendusi ning oleme alati valmis vastama teie küsimustele.
IIZI kindlustusmaakler vahendab paljude kindlustusfirmade pakkumisi. Kliendid helistavad ja kirjutavad pidevalt, et uurida kindlustustingimuste kohta. Sageli on tingimused pikad ja keerukad, mistõttu kulub klienditeenindajatel vajalike vastuste leidmiseks palju aega. IIZI kindlustusmaakleris töötab 30-40 klienditeenindajat.
Lahendus
Lõime vestlusroboti, mis analüüsib ja võrdleb kindlustusfirmade tingimusi ja leiab neist vajalikud punktid.
Väärtus
Klienditeenindajad ei pea enam pikki kindlustustingimusi rida-realt läbi töötama ja kliendid saavad kiiremini vastused.